niedziela, 5 czerwca 2016

Wnikanie w przeszłość właścicielek..

Witajcie obywatele!
Dziś wpadłam na pomysł, by napisać dawne plemiona właścicielek Glaring Sun  [Freaakiix3,
Utopijnamysz, Nudlemice]

Plemiona Nudlemice:
1. Zwycięskie Mychy
2. Marzyciele
3. Simyszki
4. Unvisible Moon

Plemiona Utopijnamysz:
1. Szkoła Magii i Czarodziejstwa Hogwart
2. Impreza zawsze u nas
3. Wiki Gang
4. Unvisible Moon

Plemiona Freaakiix3:
1. Marzyciele
2. Kama Gang
3. Szkoła Magii i Czarodziejstwa Hogwart
4. Jednorogie Lamy
5. Smarkacze
6. Płody Cienia
7. Unvisible Moon


Teraz wnikniemy w poznanie się właścicielek.
Na początku Freaakiix3 poznała się z Nudlemice.

Był to survivor, Nudlemice chodziła z swoją przyjaciółką po roomach, próbowałam się z nimi zaprzyjaźnić, zaprosiły mnie na room na którym byliśmy tylko my trzy. Szybko się zaprzyjaźniliśmy. Nagle przyjaciółka Nudlemice, zaczęła się 'fochać' i mnie wyzywać. Nudlemice starała się być po obu stronach, [Po Freaakiix3  i po jej] następnego dnia znowu się wkurzyła i dodała nas do ignorowanych. Ja z Nudlemice ciągle razem byliśmy, ciągle rozmawiałyśmy itd.
Było to ok. 2 grudnia 2015 roku.

Poznanie Freaakiix3 z Utopijnamysz.

Najpierw ktoś na chacie plemiennym w plemieniu Unvisible Moon  zapytał się obywatelów kiedy kto ma urodziny, najpierw napisała Utopijnamysz, potem ja. Mieliśmy podobną datę urodzin, graniczyła nas jedne '2' od takiej samej daty. Potem długo pisaliśmy, bardzo się z nią żżyłam.

Dlaczego Freaakiix3 ma Utopijnamysz w 'partner/partnerka'

Na początku Utopijnamysz miała chłopaka. Potem z nim zerwała, bo się na nią ciągle fochał, ja jej to doradziłam. Było to blisko północy. Wtedy szczególnie się żżyliśmy. Po jednej godzince dodałam ją do 'partner/partnerka'. Była wielka kłótnia między mną a tym chłopakiem. Nie pisaliśmy ze sobą, a się kolegowaliśmy. Jednak po ok. jednym miesiącu spotkaliśmy się na roomie, od razu się pogodziliśmy. Teraz ja on i Utopijnamysz się wciąż kolegujemy.
Poznanie Utopijnamysz ok. 26 lutego 2016 roku
Wcześniej miałam ją w znajomych, nie wiem jak.

Poznanie Utopijnamysz i Nudlemice.

Ja ich poznałam sobie. Na początku nie lubili się, ale na szczęście po paru dniach się pogodzili i zaprzyjaźnili, potem Nudlemice dołączyła do Unvisible Moon i szczególnie się żżyliśmy razem w trzech.

Chciałabym iż dodać, że dużo napisałam, że bardzo mi zależy na Utopijnamysz. Na Nudlemice zależy mi tak samo, gdybym mogła miałabym je oby dwie w 'partner/partnerka'

Było to ok. 15 kwietnia 2016 roku.

 To wszystko, jeśli chcielibyście troszkę bardziej wniknąć w przeszłość właścicielek to napiszcie /c Freaakiix3
/c Nudlemice
/c Utopijnamysz      
                                              To wszystko.
~Freaakiix3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz